2013. augusztus 17., szombat

4. Díjam:)

Köszönöm a díjat Nikolnak:))

10 dolog magamról:
Szeretek olvasni.
Hatalmas Harry Potter fan vagyok
15 éves vagyok
Nem szeretem a horrorfilmeket
Mostanában elég érzékeny vagyok
Nem akarom, hogy vége legyen a nyárnak
Később majd pszichológiát, vagy valami irodalommal kapcsolatosat szeretnék tanulni
Szeretem a magassarkú cipőket, de nem hordok gyakran, mert így is elég magas vagyok
Nem szeretek úszni
Táncolok:) és alig várom, hogy végre kezdődjön a versenyszezon*-*


Válaszok:

1. Milyen színű a szemed?
barna
2. Szereted a körömlakkokat?
igen
3. Szereted a One Diretiont?
igen
4. Milyen a stílusod?
hát...elég egszerű:) semmi különös vagy feltűnő
5. Szoktál stardollozni? :D
őőő...nem:D
6. Allergiás vagy valamire?
arcfestékre.. egyszer kiskoromban kifestettek pillangónak másnapra meg tele lettem kiütésekkel:S de szerencsére a sminkre nem vagyok allergiás
7. Szereted az olívabogyót?
elmegy
8. Szereted a görög ételeket?
nem sokszor ettem, de nincs bajom velük:)
9. Mi lenne z álom nyaralásod?
valószínűleg valami csendes, gyönyörű, napos tengerparton lennék olyanokkal, akik sokat jelentenek számomra:)  vaaagy.. elmennék Angliába, és bejárnék mindent ami 1D-vel és HP-vel kapcsolatos:)
10. Hol szeretnél élni felnőttkorodban? 
Nem tudom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése