2013. július 4., csütörtök

~20..♥

Sziasztook:) Elkészültem az új résszel, és ebben végre valahára történik is valami izgalmas, kövessétek a blogot, pipáljatok, vagy kommenteljetek. köszönöm, hogy olvassátok a firkálmányaimat. szeretlek titeket♥
 jó olvasást;) :*


Az előcsarnokban már ott volt az öt fiú, Cassandra, és Greg is. Mikor megláttak minket egyszerre felénk fordultak, és meglepetten, de ugyanakkor büszkén néztek végig rajtunk. Próbáltam kerülni Niall tekintetét, és inkább a lábam elé néztem, de még így is feltűnt, hogy megnyalta az ajkát.
Perrie jó munkát végzett, 1-0 nekem. Ez a gondolat rögtön feldobta a kedvemet, és vidáman mentem köszönteni Greget.
-Nem semmi.-mondta elismerően, majd színpadiasan végigmért, és elindultunk a klub felé.
Mikor megláttam mivel megyünk hatalmasat koppant az állam a földön. Egy gyönyörű, fekete limuzin állt előttünk, de a java az a belseje volt.
A limuzinban félhomály uralkodott, csak néhány izzó adott némi fényt. A tér egyik felét sötétszürke bőrülések foglalták el, míg a másikon poharak, italok, rágcsálnivalók, és egy hatalmas hangfal volt, amiből a zene szólt. Az üléseken és a padlón néhány színes lufi hevert.
Attól féltem, hogy ha nem fogom be a számat, ott helyben felsikítok, ezért a összeszorított ajkakkal léptem be a limuzinba, majd leültem Jadehez, mellém pedig Greg.
Mikor mindenki beszállt elindultunk, Louis pedig mindenkinek poharat adott, és megbontott valami neves francia pezsgőt.
-Barátaim, igyunk a turnéra, erre a remek bandára, és arra, hogy ma egy hatalmasat fogunk bulizni.-mondta Lou, de még be sem fejezte a mondatot, mikor üdvrivalgásban törtünk ki, majd koccintottunk, és kiittuk a poharunkat. Aztán még egyet, majd még egyet. A hangulat egyre jobb lett. Kértük a sofőrt, hogy hangosítson a zenén, majd táncolni kezdtünk. Jól tudtam, hogy ha nincs az alkohol, soha sem táncoltam volna úgy, de ha már egyszer el akarom bűvölni Niallt, akkor úgy gondoltam belefér. És jól gondoltam, ugyanis Niallnak majdnem kiesett a szeme. 2-0 nekem.
Lassan odaértünk a szórakozóhelyhez, és az ott váró biztonsági őrökkel együtt bementünk a számunkra külön lefoglalt részhez. Leültünk a kör alakú asztalhoz, majd rendeltünk koktélokat. Egyik oldalamon Perrie, másikon Harry ült.
-Na hogy haladsz?-súgta a fülembe barátnőm.
-Eddig 2-0 nekem.-súgtam én is a fülébe, majd rákacsintottam cinkostársamra. Megittuk a koktélokat, és Cassy unszolására a táncparkettre mentünk. Rengetegen voltak, ezért elég szorosan álltunk egymáshoz, és úgy ráztunk a zene ütemére.
A hangulat egyre forróbb lett, lassan kigombolódtak a fiúk felső inggombjai, és nem egyszer éreztem, hogy Niall keze „véletlen” a derekamhoz ér. A nem kevés alkohol hatása miatt felé fordultam, és úgy folytattuk a táncot. Láttam, hogy meglepődik, de aztán egyik kezét a derekam köré fonta, és úgy húzott közelebb magához.
-Ilyenkor hol van a kis barátnőd?-kérdeztem gúnyosan. Egy pillanatra elgondolkozott, majd válaszolt:
-Remélem jó messze.
Felnevettem, majd kibontakoztam karjaiból, rákacsintottam, és visszamentem a lányokhoz. Immár 3-0 nekem. Visszaültünk az asztalhoz, és rendeltünk még pár italt. Kezdett komolyan a fejembe szállni, és éreztem, hogy az alkohol lassan átveszi felettem az irányítást. Épp indultunk vissza táncolni, mikor Niall huppant le mellém, és kezei lassan siklottak fel a combomon a ruha széléig.
-Óvatosan a mancsokkal, Horan!- csaptam a kezére, és elindultam a lányok után. Hmm.. 4-0 nekem. A lányokat nem sikerült megtalálnom, de megláttam Greget, ezért felé vettem az irányt. Mikor észrevett otthagyta a lányt, aki épp beszélt hozzá, és hozzám nyomakodott.
-Na milyen a buli?-próbálta túlkiabálni a zenét.
-Nagyon jó. Táncoljunk! -húztam magamhoz, ő pedig nem ellenkezett.
-Mennyit ittál, Jasy?- kérdezte Greg.
-Jó sokat.-nevettem el magam, de ahogy láttam ezzel ő sem volt máshogy. Egymásba kapaszkodva dülöngéltünk.
-Nem kéne kimennünk a levegőre?

-Nem, ez most pont jó.-mondtam. Még közelebb húztam magamhoz, kezemet a tarkójára csúsztattam, és úgy mozogtunk. Alig pár centi választott el minket egymástól, éreztem a leheletét, és az alkohol szagát. Az ajkamba haraptam, majd hirtelen felindulásból közelebb hajoltam, és megcsókoltam.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó gyorsan a kövit :))

    VálaszTörlés
  2. húú, nagyon jó lett.:D:D:D:D azta...hát Nial... :D
    nagyon siess a következővel! :)x

    VálaszTörlés