2013. június 27., csütörtök

2. Díjam:)

Köszönöm a Díjat Nino-nak!:)♥

Teendők: 
1. Írj 11 dolgot magadról
2. Írj 11 kérdést
3. Válaszolj 11 kérdésre
  4. 5 személy akiknek küldöm
Írj 11 dolgot magadról!
1., 15 éves vagyok
2., Szeretem a zsiráfokat:D
3., Imádok táncolni
4., Imádok olvasni
5., Egyetlen ember van aki mindig tudja mire van szükségem, vagy éppen mi bánt, és ő Nino.♥
6., nem vagyok elégedett az év végi átlagommal:/
7., Pápán lakom
8., Le van kopva a körömlakk a lábujjamról:S :D (közérdekű közlemény:'D)
9., Az Up all night jobban tetszik mint a Take me home
10., Szeretem a Little mix-et
11., Fogalmam sincs, hogy mi legyen a blogom következő részében:D szóval továbbra is várom az ötleteket:D
Írj 11 kérdést!
Kedvenc sorozat?
Kedvenc szín?
Kedvenc tantárgy?
Kedvenc étel?
Kedvenc könyv?
Kedvenc blog?
Kedvenc énekes/énekesnő?
Idegesít, hogy csak ilyen kedvences kérdéseket teszek fel?
Ha az előbbi válaszod az volt, hogy nem, akkor még mindig nem? (Ha igen volt, ezt hagyd ki:D)
Tudtad, hogy a delfin valójában egy meleg cápa? (Glee-Brittany S. Pierce)
Örülsz, hogy nincs több kérdésem?:D
Válaszolj 11 kérdésre!
1. Jó a blogom? xd bocsi nem bírtam ki :D imádom:D
2. Dr. Csont v Castle?  inkább castle, bár mostanában egyiket sem láttam
3. Coca Cola v Pepsi? coca cola
4. Kedvenc szórakozásod? olvasás, tánc
5. Ha lenne egy zsiráfod mit tennél vele? ;D  felmásznék rá, és megnézném a kilátást. Aztán megtanítanám úszni, mert akkor lenne egy saját tengeralattjáróm:D nem vagyok normális:D
6. Jelenleg mit csinálsz? a csodás kérdéseidre válaszolok:D
7. Szereted ha hülye kérdéseket teszek fel? :D  Niku, most mondjam azt, hogy már hozzászoktam?:D
8. Fekete v Fehér? mindkettő:)
9. Szemed színe?  barna
10. Kedvenc helyed?  a szobám?
11. Mért?  mert olyan anitás:D


5 személy akinek küldöm:

nos, mivel nem volt a szabályok között, hogy nem küldhetem vissza, ezért a kedvenc blogom írójának
Nino

ezen kívül, bár még az elején jársz a blogodnak, de tetszik, és kíváncsi vagyok mit hozol ki belőle
Patri


és a másik kedvenc blogom írójának:

és több blogot most épp nem olvasok, szóval ennyi:))

1 megjegyzés:

  1. köszcsi! :D xd a válaszolósnál igazán bejön az utolsó kettő :D frappánsan megoldottad :D xd (Y)♥

    VálaszTörlés